The Reality.

Dude,im in misery.




Thursday, July 23, 2009

sayaATHIRAH.


alimalim.sangat menutup aurat saya.nak cepat punya snap, tersnap yang bertuala mandi.haiyoo.hmm.hari ini ada perjumpaan dengan pengetua.sangat membosankan sebab kamikami yang duduk belakang ni tak dengar langsung.dahlah lapar.semua budak lelaki dah flat je tengoknya.sha pulak.asyikasyik ngantuk.bila dah dapat tidur kat bahu aku aku still pelik lagi.macam mana boleh lagi tersengguksengguk.tak rata ke bahu aku tu.risau je jatuh bawah kerusi.kalau jatuh aku buat bodoh je.heeee.(soorryy).tapi yang buat kamikami bengangnya,bila dibagi cadangan T.A bukan nak terima tapi membangkang je tahu.haishh!gila geram.kenapa?kenapa?tolonglah.sakit hati bukan kepalang.lantak ah.dah faham sangat sikap T.A tu.takpetakpe.kami menerima T.A seadanya.heee.haishh.

No comments:

Post a Comment