The Reality.

Dude,im in misery.




Thursday, July 23, 2009

hey hey imbang.weee.

ini ummi yang baik tu.(bidin kami.)


hey hey.semalam seramai enam orang yang sudah mempunyai keseimbangan dalam aliran tunai.haha.termasuk aku juga.memang happy lah.just want to say thank you sangatsangat ummi.dengan mata kau yang memang tajam tu,telli gak benda tu.dah berapa kali tak betul.gila tekanan oh.memang nak menangis aku dah malam tadi.buat benda tu sampai tak perasan yang jam sudah menunjukkan pukul dua
pagi.bangunbangun tidur je terus capai air kopiko.kesannya sangatlah tidak mengantuk dalam kelas tadi.huh!tapi apaapa pun terima kasih kat kau ummi.kasihan kau kena teman aku.jadi kalkulator aku untuk sementara.nanti aku belanja mee goreng keh.siap dengan telur lagi.heee(kaki mengampu.)

No comments:

Post a Comment