The Reality.

Dude,im in misery.




Wednesday, July 22, 2009

chicken dance kami.

tadi baru je ada ceramah tentang saintis wanita.but seriously there was nothing about to be a saintis wanita.sangat memelikkan.just cerita pasal jati diri.yada yada yada.huhu.tapi walaupun macam slow,aku tak ngantuk pun.(ceh,sangat bangga lah tu.haishh)mana taknya aku duduk sebelah si ally(nama sweet untuk kojo ku.hee),lepas tu dengan anney yang sengalmengal,awien lagi.haiyoooo.sangat menyeronokkan.lepas aku yang rajin mevolunteerrkan diri kau untuk menari chicken dance tu.just to have fun bukan untuk mencapub keh.aku ajak awien sekali yang sudah pun menyepetkan matanya.haha.sory kawan mengutuk kau dalam ni.bukan selalu.dengan malumalu itik(hanya untuk awien) kitaorang pergi depan.tapi anjang ada bagi button muslimah yang sangat best.kenalah pakai sebagai tanda kami penari chicken dance dengan rasminya.hehe.lepas tu kami pun menarilah.gak mengantuk sebab slow tapi aku dengan awien cover keme'ngantuk'kan kami dengan hanya ketawa je.heeee.lepas tu,kitaorang ditunjukkan gambargambar bayibayi yang digugurkan.haiyoo.sangat mengerikan dan menyedihkan.tak sangka gadisgadis yang buat macam tu.so,lelaki,kawal nafsu kauorang.tunggu dah ada duit banyak baru kahwin.then,sukahatilah nak buat apa.tapi still menghargai isteri keh.heeee.daripada ustazah sayaATHIRAH.renungrenungkan dan selamat beramal.bytheway kau sangat sayang kawankawan aku yang baik hati.heee.haishh.

No comments:

Post a Comment